Friday, October 29, 2010

life must go on

Hari ini aku bangun pukul 12.30 p.m, itu pun sebab ada call dari rakan. tapi aku masih tak bangun. terdampar dekat katil sambil layan facebook. relax dan tenang. nak tonton wayang tapi tak bisa lakukan kerna tiada teman. dila patut temankan, tapi kerna ada hal dengan kawannya. tak jadi la tonton wayang. call azam, me: "bro nak movie boleh, nanti aku datang?" azam: "datang la, dah sampai text". apa lagi siap pegi rumah dia dapatkan movie blow lakonan johny depp, lazuttt mamat tu berlakon.

Balik aku layan twitter, dapat information boy friend rakan meninggal, aku call rakan dapatkan berita. benar la berita tu, boy friend rakan meninggal di australia. rakan dalam sedih kita layan la dengan baik. bawak pegi makan cendol di shah alam dengan rakan lain. rakan aku yang rasa kehilangan dapat lihat wajah tak gumbira. try buat rakan gembira. percubaan berjaya tapi mungkin bukan tahap maksima. tapi aku cuba. ecehhhh. hehe. lepas tu bawak rakan-rakan pegi sacc nak lihat kasut. layan kan saja baa. rakan-rakan kan, apadahal. aku harap rakan yang kehilangan orang tersayang harus tabah dan kuat semangat. life must go on. lektonang always. 8 p.m sampai rumah. spend time with family. yang lain aku tak nak cerita. privacy. ecehh lagi sekali. bye.

No comments:

Post a Comment