Thursday, June 25, 2009

malam indah

  1. at 11.30p.m,I went to ameer ehsan.kena teh tarik.
  2. after that,pusing2 satu KK.no one besides me.
  3. feel like this night was very emotional situation.
  4. then,nyanyi nyanyi.
  5. finally,I got idea.
  6. lepak at MCD KK.
  7. 'usha' all the peoples around me.
  8. (bodoh betul,dah mlm pon tak tido)
  9. apa aku nak buat ni?
  10. byk soalan dlm fikiran:
  11. could they make me happy?
  12. did I finding my lover?
  13. aku akan rindu awak,awak,awak...
  14. adeiiiiii.bodohnya la aku ni.
  15. fikiran karut.
  16. okayh la,now text with farah.
  17. at 1.00a.m,yeah I feel like i'm okayh already.
  18. tarik nafas.
  19. 1.30a.m,start the engine.bye MCD.
but i'm still asking to my self,
asal aku lepak sorang eh?
apa yang aku cari ni?

but one thing i have to remember,malam ini sungguh indah.

No comments:

Post a Comment